טוב, אז החלטתם ליצור ולהפיק סרטון תדמית, אבל מה הלאה? איך מפיצים את הסרטון ואיך מגיעים אל הלקוחות עצמם? השיטות רבות ומגוונות כמעט כמו אפשרויות התקשורת ברשת האינטרנט.
פרסום באתרי וידאו
פרסום והפצת סרטוני תדמית באתרי וידאו כדוגמת יוטיוב, פליקר וכיוב' היא שיטה מוכרת ויעילה להפליא. אנשים רבים מבלים שעות רבות מול מסך המחשב תוך שהם צופים בסרטונים באתרי וידאו – בעיקר סרטונים בעלי אופי הומוריסטי המעלים חיוך על פני הצופה ובו בזמן משדרים מסר מסחרי – כמו למשל הפרסומת המוכרת של באדוויזר.
ישנן מספר הגבלות ומומלץ לקרוא בכל אתר וידאו את הכללים וההמלצות של בעלי האתר, אולם ככלל הפצת סרטונים באתרים כאלה יעילה מאד.
מיקום סרטון תדמית באתר הבית של העסק או החברה
מובן מאליו שסרטון תדמית מאד מומלץ להציב באתר האינטרנט של החברה. גם מבחינת זמן השהייה של המשתמשים באתר וגם מבחינת העניין ואפשרויות הצגת המוצרים או השירותים.
שליחת סרטוני תדמית בדוא"ל
כבר מזמן הפך הדוא"ל לשיטת העברת מידע וקבצים ברשת האינטרנט. ממש כפי שאתם מקבלים סרטונים מצחיקים ובדיחות לתיבת הדוא"ל שלכם – כך תוכלו גם לשלוח את סרטון התדמית שלכם לחבריכם שישלחו לחבריהם וכן הלאה – מומלץ לבדוק את חוקיות העניין מבחינת חוק הספאם החדש.
העלאת סרטוני תדמית לרשתות חברתיות
פייסבוק, טוויטר ודומיהם הם פלטפורמה פוריה מאד להפיץ בה את משנתכם. רשתות חברתיות מקבלות כמעט כל סוג של מידע ועוזרות לכם להפיץ את המידע בין חברים ורשתות חברים.
תגים: הפצה, רשתות חברתיות