אולפן סיטי סטודיוס

אולפן
אולפן הוא מושג המתאר נושאים רבים, מקור המילה הוא ארמי ופירושו מקום לימוד (כמו למשל אולפן ללימוד השפה העברית) אולם בדרך כלל כשמוזכרת המילה אולפן הכוונה היא לאולפן הקלטות שמע או אודיו או שידורם.

אולפני סיטי סטודיוס הם אולפני טלוויזיה המצוידים בציוד ההקלטה והשידור החדיש ביותר המתופעל על ידי צוות מיומן ומנוסה המפיק את המיטב מכל הפקה. חשוב לזכור כאשר מדובר באולפן טלוויזיה כי לא כל אולפן טלוויזיה מתאים לכל מטרה, אולפן סיטי סטודיוס הוא אולפן המשלב טכנולוגיית גרין סקרין (Green Screen) המאפשרת לשלב רקע וידאו או תמונה על פי בחירה כמו כן גם חלון רקע לשידור או להקלטה המאפשרים זווית ייחודית למגדלי עזריאלי כרקע טבעי להקלטה או לשידור.

הציוד באולפן סיטי סטודיוס כפי שהזכרנו כבר קודם לכן, הוא ציוד הנמצא בחזית הטכנולוגיה והשילוב של התשתית האיכותית (אמצעי שידור לוויינים ישירות מתוך האולפן, אפשרויות שידור ברשת האינטרנט וכיוב') עם הציוד המתקדם מאפשרים לסיטי סטודיוס לספק מוצר איכותי ברמה גבוהה ללא תחרות.
הצוות המקצועי שלנו בעל ניסיון של אלפי שעות שידור מול ערוצי הטלוויזיה הגדולים בעולם (Fox News , CNN,RTR-Russia,AP,Channel 1 Russia ועוד) המקנה לו את המיומנות ורמת המקצועיות הדרושה להפקת שידור טלוויזיה באיכות הגבוהה ביותר שניתן.

כתיבת תגובה

צריך להכנס למערכת בשביל להשאיר תגובה.