החשיבות של סרטון וידאו באתר אינטרנט היא גבוהה מאין כמוה. בעולם בו שולטים אתרים כמו יוטיוב, קאסטאפ ועוד, גולשים מצפים לקבל מדיה עשירה ככל הניתן ברמה גבוהה.
אם תשימו לב, הולכת וגוברת המגמה של הוספת סרטוני תדמית לאתרי אינטרנט והסיבות הן בדרך כלל פרסומיות.
גולשים בדרך כלל יצפו בסרטון וידאו גם אם הם לא ממש מעוניינים במוצר או בשירות ועלולים לשנות את דעתם תוך כדי הצפייה. עובדה היא כי דפי אינטרנט בהם משולבים סרטוני וידאו משיגים תוצאות ביצועים טובות יותר מאשר דפי מלל או דפים עם תמונות בלבד. כאשר גולש או גולשת נתקלים בסרטון וידאו בדף אינטרנט הם יצפו לפחות בחצי דקה מאותו סרטון מה שמשיג זמן שהייה מוגבר באתר שלכם ועוזר מאד לקידום האתר במנועי החיפוש (מנועי החיפוש מודדים את זמן השהייה באתר עבור כל גולש ומתחשבים בנתון זה לצורכי קידום האתר).
תמונה שווה אלף מילים? סרטון שווה אלף תמונות….
בדיוק כפי שזה נשמע, סרטוני תדמית משיגים יחס המרה גבוה של גולש עבור פנייה ואתרים שמשלבים סרטוני תדמית בתוכם משיגים יותר פניות מאשר אתרים שלא משלבים סרטוני וידאו – עובדה!
תגים: אתר אינטרנט, זמן שהייה באתר, מנועי חיפוש, קידום אתרים