סרטון תדמית לאתר אינטרנט

האינטרנט הפך לא מכבר לערוץ המדיה העיקרי בחיינו, רוב העולם המערבי המחובר לרשת האינטרנט מחפש את מוצרי הצריכה והשירותים אותם הוא צורך ברשת האינטרנט, ולא במפתיע, קמה ממש תעשייה שלמה בנושא השיווק ברשת האינטרנט.
החל מבנייה וקידום אתרי אינטרנט וכלה באתרי מכירות רבי עצמה, הכל הכל – נמצא ברשת האינטרנט וזהו גם כוחה הגדול. עסקים כיום מופרדים בעיקר ביכולת שלהם לרתום את כוחה של רשת האינטרנט לטובתם וכאלה שאינם מעוניינים בכך ואף מכוונים בעיקר לשוק המקומי המצומצם. לשתי הגישות יתרונות משלהן אולם חשוב להבין שעל מנת לשרוד בעולם העסקים של היום כדאי מאד להגיע לכמה שיותר לקוחות בכל מיקום גיאוגרפי אפשרי.

לאחר הפריצה הראשונית בשנים הראשונות לקיומה של רשת האינטנרט, הפכה הרשת למקום וירטואלי עמוס במידע ופרטים ללא גבולות, מה ששינה את צורת צריכת המידע והרכישה של הלקוחות ברשת האינטרנט. טקסטים שהיו בעבר הדרך המרכזית ברשת האינטרנט להעברת מידע הפכו למיושנים וחסרי עניין גם בשל הטקסטים הלא רלוונטיים במרבית אתרי האינטרנט הקיימים כיום וגם בשל ה"טרחה" הכרוכה בקריאת טקסט, ולכן פינו הטקסטים את מרכז הבמה לסרטוני הוידאו המשולבים כמעט בכל אתר המכבד את עצמו.

סרטון וידאו מעביר מסר קצר וקולע לגבי המוצר או השירות עליו מדובר ובכך בעצם הופך את מלאכת קליטת המידע לקלה, נוחה,, יעילה וחסרת מאמץ עבור המשתמש.
לכן כוחם של סרטוני התדמית עלה לאין שעור בתקופה האחרנה ועדות חיה לכך היא אתרי הוידאו הצצים חדשות לבקרים כדוגמת youtube ודומיו.

אם אתם בעלים של אתר אנטרנט, מומלץ מאד שתשקלו שילוב סרטון תדמית או סרטון מידע באתר האינטרנט שלכם על מנת להשיג את תשומת לב הלקוחות בצורה טובה וממוקדת.

תגים: , , , , , , , , ,

כתיבת תגובה

צריך להכנס למערכת בשביל להשאיר תגובה.